Andere onderwerpen


Account aanmaken en inloggen

Wachtwoord vergeten of aanpassen?

Indien u zich in een eerder stadium bij ons heeft geregistreerd, maar uw wachtwoord vergeten bent, dan kunt u via onderstaande link uw wachtwoord opnieuw aanvragen of naar wens aanpassen. Let op! Deze link is 24 uur geldig.

mijn.noordhollandsdagblad.nl/wachtwoord/

mijn.haarlemsdagblad.nl/wachtwoord/

mijn.ijmuidercourant.nl/wachtwoord/

mijn.leidschdagblad.nl/wachtwoord/

mijn.gooieneemlander.nl/wachtwoord/

Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen?

Het kan voorkomen dat u bij het inloggen in onze apps of op de site een foutmelding krijgt. Hieronder vindt u de meest voorkomende foutmeldingen. Klik door om bij de stappen te komen die genomen kunnen worden om dit op te lossen. Mocht u na het volgen van deze stappen nog niet digitaal kunnen lezen, dan verzoeken wij u contact met onze Klantenservice op te nemen via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 11 11. Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 08.00-17.00 uur.


Foutmeldingen:

Onjuist e-mailadres/ wachtwoord combinatie

Geen abonnement bekend

Wat moet ik doen als er geen abonnement bekend is?

Wanneer u deze melding krijgt, is er iets misgegaan met de koppeling tussen uw abonnement en uw digitale account. Wij raden u aan om contact op te nemen met onze collega’s van de Klantenservice op het volgende telefoonnummer: 088 – 824 11 11. Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 08.00-17.00 uur en zaterdag van 08.00-11.00 uur (alleen voor bezorgklachten).

Meer ...