Andere onderwerpen


Account aanmaken en inloggen

Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen?

Het kan voorkomen dat u bij het inloggen in onze apps of op de site een foutmelding krijgt. Hieronder vindt u de meest voorkomende foutmeldingen. Klik door om bij de stappen te komen die genomen kunnen worden om dit op te lossen. Mocht u na het volgen van deze stappen nog niet digitaal kunnen lezen, dan verzoeken wij u contact met onze Klantenservice op te nemen via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 11 11. Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 08.00-17.00 uur.


Foutmeldingen:

Onjuist e-mailadres/ wachtwoord combinatie

Geen abonnement bekend

Wat moet ik doen als er geen abonnement bekend is?

Wanneer u deze melding krijgt, is er iets misgegaan met de koppeling tussen uw abonnement en uw digitale account. Wij raden u aan om contact op te nemen met onze collega’s van de Klantenservice op het volgende telefoonnummer: 088 – 824 11 11. Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 08.00-17.00 uur en zaterdag van 08.00-11.00 uur (alleen voor bezorgklachten).

Premium-artikelen

Met alle abonnementen krijgt u toegang tot de premium-artikelen, video’s en podcasts. Premium-artikelen zijn de meest uitgebreide artikelen van uw regionale dagblad op de nieuwssite en in de nieuws-app. Download de nieuws-app op uw mobiel of tablet in de App Store of Google Play Store.

Meer ...