Andere onderwerpen


Factuur en betaling

Wat zijn de betaalopties voor mijn abonnement?

Je kunt je abonnement op de volgende manier betalen:

  • Automatische incasso:
    Geef dit op door bovenaan deze pagina op 'Mijn abonnement' te klikken, en vervolgens 'Wijzig' te selecteren bij 'Financiële gegevens'.

  • Betaling via E-mail:
    Gebruik de betaallink in de e-mail met het betaalverzoek om direct te betalen. Je ontvangt de factuur als bijlage in deze e-mail.

  • Betaling via QR:
    Scan de QR-code op de factuur die je per post ontvangt om direct online te betalen.

  • Internetbankieren:
    Ongeacht de ontvangstwijze van je factuur, kan je ook zelf het abonnementsgeld overmaken via internetbankieren. Gebruik hiervoor ons BNP Paribas rekeningnummer NL83 BNPA 0227 7431 13, met vermelding van je factuurnummer en klantnummer.

Waar vind ik mijn facturen?

<p>Als je ingelogd bent op <a href="https://mijn.gooieneemlander.nl">Mijn Gooi- en Eemlander</a>, ga je via het menu naar de pagina &#39;<a href="https://mijn.gooieneemlander.nl/abonnement/">Mijn abonnement</a>&#39;. Hier vindt je onderaan de pagina een overzicht van je facturen.</p>

<p><em>Let op: je account moet gekoppeld zijn aan je abonnement.</em></p>

Waarom is het bedrag van de laatste herinnering hoger dan de vorige factuur?

Een herinnering of laatste herinnering kan een verzameling zijn van meerdere facturen. Als zakelijke abonnee kan het voorkomen dat dit facturen van meerdere van onze titels of periodes betreft, dit staat dan duidelijk op de factuur. Je facturen zijn terug te vinden in je e-mail inbox of in het factuuroverzicht op Mijn Gooi- en Eemlander

Meer ...