Andere onderwerpen
Factuur en betaling
Je kunt je abonnement op de volgende manier betalen:
-
Automatische incasso:
Geef dit op door bovenaan deze pagina op 'Mijn abonnement' te klikken, en vervolgens 'Wijzig' te selecteren bij 'Financiële gegevens'. -
Betaling via E-mail:
Gebruik de betaallink in de e-mail met het betaalverzoek om direct te betalen. Je ontvangt de factuur als bijlage in deze e-mail. -
Betaling via QR:
Scan de QR-code op de factuur die je per post ontvangt om direct online te betalen. -
Internetbankieren:
Ongeacht de ontvangstwijze van je factuur, kan je ook zelf het abonnementsgeld overmaken via internetbankieren. Gebruik hiervoor ons BNP Paribas rekeningnummer NL83 BNPA 0227 7431 13, met vermelding van je factuurnummer en klantnummer.
<p>Als je ingelogd bent op <a href="https://mijn.gooieneemlander.nl">Mijn Gooi- en Eemlander</a>, ga je via het menu naar de pagina '<a href="https://mijn.gooieneemlander.nl/abonnement/">Mijn abonnement</a>'. Hier vindt je onderaan de pagina een overzicht van je facturen.</p>
<p><em>Let op: je account moet gekoppeld zijn aan je abonnement.</em></p>
Een herinnering of laatste herinnering kan een verzameling zijn van meerdere facturen. Als zakelijke abonnee kan het voorkomen dat dit facturen van meerdere van onze titels of periodes betreft, dit staat dan duidelijk op de factuur. Je facturen zijn terug te vinden in je e-mail inbox of in het factuuroverzicht op Mijn Gooi- en Eemlander.
Het incassobureau brengt incasso- en rentekosten in rekening. Na onze betalingsherinneringen worden de niet betaalde facturen overgedragen aan het incassobureau Plaggemars Incasso. Vanaf dit punt kunnen wij niet meer direct helpen met vragen over de invordering. Voor vragen over deze facturatie, bezoek je de website van Plaggemars Incasso.
Na onze betalingsherinneringen worden de onbetaalde facturen overgedragen aan het incassobureau Plaggemars Incasso. Vanaf dit punt kunnen wij niet meer direct helpen met vragen over de invordering. Voor vragen over deze herinneringen en berichten, bezoek je de website van Plaggemars Incasso.
Een hoger bedrag op een laatste herinnering kan het gevolg zijn van meerdere openstaande facturen, of facturen van verschillende van onze titels. Ook kan een hoger bedrag voorkomen omdat de promotieperiode van je abonnement voorbij is. Na deze periode worden de abonnementskosten automatisch aangepast naar de gebruikelijke abonnementsprijzen.
Een lager bedrag op je factuur kan het resultaat zijn van crediteringen door bezorgmeldingen of een tijdelijke stopzetting. Bij een openstaande factuur verrekenen we dit met je crediteringstegoed.
Een dubbele factuur kan ook voorkomen. Als je je abonnement verlengt, wordt de eerste maand direct in rekening gebracht. Dit kan soms overlappen met je lopende contract of een bestaande factuur, maar deze situatie is alleen de eerste maand.